路過別人的網誌,聽到這首歌。

我通常認為在網誌強制播放歌曲,是侵犯我的人權

(因為我喜愛安靜)所以我只能加速離開這些網誌。

不過難得也有好聽的歌^^

(歌詞很簡單,附上我翻的中文…)

 

All About Your Heart
/singerMindy Gledhill

I don't mind your odd behavior
It's the very thing I savor
If you were an ice cream flavor
You would be my favorite one

My imagination sees you
Like a painting by Van Gogh
Starry nights and bright sunflowers
Follow you where you may go

Chorus **
Oh, I've loved you from the start
In every single way
And more each passing day
You are brighter than the stars
Believe me when I say
It's not about your scars
It's all about your heart**

You're a butterfly held captive
Small and safe in your cocoon
Go on you can take your time
Time is said to heal all wounds

repeat **

Like a lock without a key
Like a mystery without a clue
There is no me if I cannot have you

repeat **

都是因為你的心
/歌手:敏蒂‧格萊德希爾

我不在意你奇怪的行為
那正是我所愛的
如果你是一種冰淇淋口味
你會是我最愛的那種

在我的想像中你
像一幅梵谷的畫
星光閃耀的夜晚和明亮的向日葵
跟隨你的腳步

副歌**
哦~我從一開始就愛你
在每一方面
並隨著時間過去一天天加深
你比星星更燦爛
當我這樣說請相信我
這不是因為你的傷痕
這都是因為你的心**

你是一隻被束縛的蝴蝶
小小的、安全的在你的繭中
你可以繼續慢慢來
據說時間會癒合所有的傷口

重覆**

像是一個沒有鑰匙的鎖
像是一個沒有線索的謎
如果我沒有你,就沒有我(?)

重覆**

arrow
arrow
    全站熱搜

    Angelis 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()