這首我只喜歡Step Step…但還滿洗腦的~
以下自己翻的,有錯請指正。

Step Step /Suran (수란)~ 韓劇《嫉妒的化身》插曲
一步一步/ Suran (수란)

Look in my eyes
Can you see my heartbeat?
Swirling everywhere I go
Look in my eyes
I will be next to you
You let me be on the line

 

Step Step
Where do we go now?
It feels like lost in a wrong maze
Step Step
Here we are half way home
And we will never give up

 

Hush, you can find your stars
Someday in your dream
Yes, I know it's not so easy
Yeah, but don't you ever let go

 

[A]
I know it's all or nothing

But we'll make it all right
Oh, so live your life shining like a star
And I'll be your moonlight

 

[Chorus B]
Look in my eyes
Can you see my heartbeat?
Swirling everywhere I go
Look in my eyes
I'll be right here by your side
So don't you ever let go

 

Wish, I could just show you
But it's not so easy
What everyone else gonna say
Cannot stop us forever

 

I will say it again

A[I know it's all or nothing]
repeat *1

Chorus B [Look in my eyes]
repeat *1

 

If you just remember this
Oh, tell me that we can get it over
Even if it's gonna hurt me in the end
I'll always be yours

 

Chorus B [Look in my eyes]
repeat *3

 

Step Step
Where do we go now?

看著我的眼睛
你能看見我的心跳嗎?
我所到之處都是漩渦
看著我的眼睛
我將會在你身旁
你讓我展開冒險

 

一步一步
我們現在要往何處去?
感覺就像迷失在錯誤的迷宮裡
一步一步
我們在回家的半路上
而我們將永不放棄

 

噓 你會找到你的星星
某天在你的夢中
是的 我知道這並不容易
是啊 但請你永遠不要放棄

 

[A]
我明白這是孤注一擲
(全贏或全輸)
但我們會讓它變好的
喔 所以請讓你的生活
像星星一樣閃耀
而我將成為你的月光

 

[副歌B]
看著我的眼睛
你能看見我的心跳嗎?
我所到之處都是漩渦
看著我的眼睛
我將會陪伴在你身邊
所以請你永遠不要放手

 

希望 我能帶你找到(出路)
但這並不容易
不管其他人會說什麼
永遠都不能阻止我們

 

我再重覆說一次

A[I know it's all or nothing]
重複1

副歌B [Look in my eyes]
重複1

 

如果有天你剛好想起來
喔 請告訴我 我們能克服一切

即便最終這會傷害到我

我也將永遠會是你的

 

B[Look in my eyes]
重複3

 

一步一步
我們現在要往何處去?

 

 

 

arrow
arrow

    Angelis 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()