我聽的英文歌很少
所以這首
是少數我喜的歡的歌之一

YouTube 影片:

I will always love you/ Whitney Houston
(我會永遠愛你/ 惠妮休斯頓)
 

If I should stay
I would only be in your way
So I'll go 
But I know 
I'll think of you every step of the way

*And I will always love you
Will always love you*
You, my darling, you~

Bittersweet memories
That is all I'm taking with me
So goodbye
Please don't cry
We both know I'm not what you need

(repeat * once)

I hope life treats you kind
And I hope you have all you dreamed of
And I wish you joy and happiness
But above all this I wish you love

(repeat * once)

萬一我真的留下來的話
只會成為你的牽絆
所以我會離去
但我知道
每踏出一步,我都會想你


*而我將永遠愛你
永遠愛你*
你,我親愛的你~

苦甜摻半的回憶
是我所能帶走的一切
所以,再見了
請別哭泣
我倆都明白,我不是你需要的

(重覆*一次)

我希望生命能對你仁慈
我希望你能擁有你所夢想的一切
我祝福你幸福快樂

 

不過比這更重要的,我祝你找到真愛

(重覆*一次)

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Angelis 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()